Hibiscus volop in bloei: hoogste punt bereikt
Na acht maanden bouwen bereikte woongebouw Hibiscus op 3 juni het hoogste punt. Nijestee en bouwer Trebbe vierden dit samen met de mensen op de bouwplaats.
Lees meer
Donderdagmiddag 13 juni deden we klussen in de Oosterparkwijk. Om vanuit ons hart onze handen uit de mouwen te steken. Samen met buurtbewoners, collega's, partners en vrijwilligers in de wijk deden we klussen die bewoners bedachten. Bijvoorbeeld kinderfietsen repareren, grofvuil opruimen, snoeien, onkruid verwijderen en taarten bakken voor het Ronald McDonald Huis. Bekijk hieronder de foto’s:

