
“Ik heb echt iets te zeggen over hoe ik leef”
Hettie vertelt honderduit: “Ik heb in de Huurdersraad altijd toegezien op het wonen en leven in Stad, met de nadruk op sociale en middenhuur. Eerst heette het ‘Participatieraad’. Dat vind ik een betere naam, want het gaat om participeren, samenwerken. Veel andere huurdersraden bieden een tegengeluid aan de corporaties. Wij niet, wij denken mee. En ja, als we het er niet mee eens zijn, dan geven we tegengas. Maar dan wel met goede argumenten en met de bedoeling om er samen uit te komen. Want je hebt allemaal hetzelfde doel: dat mensen prettig wonen.”
Lees meer


